“Zijn handtekening. Onze belofte”. De handtekening van Filippo Berio is zijn persoonlijke garantie dat de olie die in elke fles zit voldoet aan de normen die hij bepaald had zoveel jaren geleden. Het is deze norm waar we vandaag aan moeten voldoen. Deze boodschap willen we overbrengen aan onze klanten over de hele wereld.
Om de 150ste verjaardag van Filippo Berio te vieren, vertellen we een verhaal aan de hand van ervaringen van fijnproevers op globale schaal. Van het eerste keukenexperiment tot de perfecte maaltijd: lekker tafelen met vrienden en familie is een manier om contact te maken en genegenheid, geluk en welzijn te delen. Met dank aan de fijnproevers overal ter wereld voor 150 jaar emotie!
Bekijk de tv-reclame voor de meest recente merkcampagne voor Filippo Berio met daarin een jonge Filippo Berio die bezig is met het ontwikkelen van zijn beroemde olijfolie.
In deze campagne wordt het nieuwe merkbeeld met het gezicht van Filippo Berio en zijn handtekening geïntroduceerd. Deze handtekening wordt al sinds 1867 op iedere fles gedrukt.
Een blik achter de schermen van onze reclamespot. Deze reclamespot is een onderdeel van onze wereldwijde reclamecampagne: “Filippo Berio: zijn handtekening, onze belofte”.
Kijk hoe de tv-reclame voor 2013 werd gemaakt.
Deze video maakt deel uit van de campagne “The First and Last Name in Olive Oil”.
Advertenties afdrukken van de wereldwijde campagne van 2020.
Bekijk de tv-reclame voor de meest recente merkcampagne voor Filippo Berio met daarin een jonge Filippo Berio die bezig is met het ontwikkelen van zijn beroemde olijfolie.
In deze campagne wordt het nieuwe merkbeeld met het gezicht van Filippo Berio en zijn handtekening geïntroduceerd. Deze handtekening wordt al sinds 1867 op iedere fles gedrukt.
Een gedrukte campagne om het nieuwste productimago te introduceren: Filippo Berio’s passie voor olijfolie blijft consumenten inspireren om heerlijke, gezonde maaltijden te bereiden voor vrienden en familie.
Gedrukte advertenties van de campagne ‘Voor foodies’.
Het was de bedoeling van de campagne om de naamsbekendheid te vergroten door consumenten te leren hoe ze de verschillende soorten olijfolie van Filippo Berio kunnen gebruiken in een gezonde levensstijl en voeding.
Druk advertenties af van de Italiaanse campagne “Geproduceerd in Italië, geliefd over de hele wereld”, ontworpen om Filippo Berio te promoten als een wereldwijd merk met authentieke Italiaanse roots sinds 1867.
Reis terug in de tijd om de evolutie van Filippo Berio’s gedrukte advertenties van 1958 tot 2006 te bekijken.