
- Kies uw land Version française
- ZOEKEN
- CONTACT
- VOLG ONS!
Media
In de loop der jaren is onze look dan wel veranderd, maar onze beroemde olijfolie is hetzelfde gebleven en we hebben nog altijd dezelfde strenge normen als de man die het bedrijf in 1865 begon.
-
BEKIJK DE VIDEO
2013
Dé Naam In Olijfolie
Bekijk de tv-reclame voor de meest recente merkcampagne voor Filippo Berio met daarin een jonge Filippo Berio die bezig is met het ontwikkelen van zijn beroemde olijfolie.
In deze campagne wordt het nieuwe merkbeeld met het gezicht van Filippo Berio en zijn handtekening geïntroduceerd. Deze handtekening wordt al sinds 1867 op iedere fles gedrukt.
-
BEKIJK DE VIDEO
2013
ACHTER DE SCHERMEN BIJ EEN TV-RECLAME
Kijk hoe de tv-reclame voor 2013 werd gemaakt.
Deze video maakt deel uit van de campagne “The First and Last Name in Olive Oil”.
De opnamen duurden 7-10 dagen en vonden plaats in Slovenië.
-
BEKIJK DE ADVERTENTIE
2020
Dé Naam In Olijfolie
Met onze nieuwe campagne connecteren we de filosofie van onze stichter Filippo Berio van het verleden met onze relevantie van vandaag.
-
BEKIJK DE ADVERTENTIE
2013
Inspiring food lovers then and now
Een advertentiecampagne waarin het nieuwe merkbeeld wordt geïntroduceerd.
Filippo Berio's passie voor olijfolie is een inspiratie voor velen om heerlijke en gezonde maaltijden te serveren voor vrienden en familie. -
BEKIJK DE ADVERTENTIE
2010
For Food Lovers
Een advertentie uit de campagne “For Food Lovers”. Deze campagne werd opgezet om de consument te tonen hoe de verschillende soorten olijfoliën van Filippo Berio kunnen worden toegepast in een gezond dieet en goede levensstijl.
-
BEKIJK DE ADVERTENTIE
2007
Prodotto in Italia, Amato in tutto il mondo
Advertenties uit de Italiaanse campagne “Produced in Italy, loved around the world”, opgezet om Filippo Berio te promoten als een wereldmerk met authentieke Italiaanse roots sinds 1867.
-
BEKIJK DE ADVERTENTIE
1958-2006
FILIPPO BERIO DOOR DE JAREN HEEN
Reis terug in de tijd en bekijk de evolutie van advertenties van Filippo Berio tussen 1958 en 2006.
-
BEKIJK DE ADVERTENTIE
2014
WIN EEN FIAT 500 MET FILIPPO BERIO
Filippo Berio schreef in Zwitserland de wedstrijd 'Win Italian Style' uit.
Deelnemers konden tot en met december 2014 verschillende typisch Italiaanse prijzen winnen, zoals een mooie Fiat 500 – een waar icoon van Italiaans ontwerp en kwaliteit! -
BEKIJK DE ADVERTENTIE
2013
Dé Naam In Olijfolie
Als onderdeel van de nieuwe campagne om de man achter het merk te introduceren, werden het nieuwe merklogo, de nieuwe tagline en het nieuwe etiketontwerp afgebeeld op taxi's die door heel Londen reden.